PointeR Agency стало PR-партнером NIVEA

В задачи агентства входит разработка PR-стратегии, реализация комплексных интегрированных проектов и PR-мероприятий для марок NIVEA, NIVEA MEN, Eucerin.

 «Мы поддерживаем тесный контакт с нашими потребителями и постоянно предлагаем им инновации, способные максимально удовлетворить их любые нужды. В этом году планируем запуск нескольких новинок по уходу за кожей лица и тела. Мы убеждены, что креативный подход и драйв, который продемонстрировала команда PointeR во время тендера, поможет нашим торговым маркам стать ближе и понятнее украинскому потребителю в ближайшем будущем», – сообщил маркетинг-директор Beiersdorf Сергей Петров.

«Для меня NIVEA – это бренд из детства. Помню, у мамы всегда стояла на столике темно-синяя баночка крема «для взрослых», и мне, как и каждой маленькой девочке, очень хотелось намазать им щеки. И каким же было удивление, когда я однажды увидела рекламу – и оказалось, что такой косметикой можно пользоваться не только мамам, но и их дочерям!

Приятно, когда через столько лет ты можешь способствовать повышению имиджа такой марки, как NIVEA – крупнейшего мирового эксперта красоты, качество продукции которого проверено на собственном опыте», – отметила Олеся Стойко, директор PointeR Agency.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...