Подбрось в огонь

Компания SP Lager, принадлежащая Heineken, начала использовать пивную коробку Mozzie box в лимитированных количествах. Сама коробка была разработана фирмой GPY&R по заданию Heineken.

Исследования SP Lager показали, что потребители этого пива любят наслаждаться им, сидя у костра. Но в таких ситуациях всё веселье портят москиты. В Папуа-Новой Гвинее ежегодно регистрируется более 1 млн. случаев заражения малярией.

Идея у разработчиков родилась при посещении острова. «Мы увидели, как они разрывают коробку с пивом и бросают её в огонь, — рассказал представитель GPY&R. — Так нам пришла в голову фантастическая идея поместить в картон нечто, что будет отпугивать москитов». С помощью эвкалипта, который является эффективным средством защиты от москитов, им удалось добиться своего. Между тем, представители компаний предупреждают, что сжигание коробки не является гарантией против укуса насекомым.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...