Почтальон идет навстречу онлайн-бизнесу

Государственный оператор почтовой связи «Укрпочта» объявил о своей стратегии по направлению электронной коммерции. На 2016 год планируется запуск ни много ни мало — маркетплейса для интернет-магазинов, которые доставляют товары по почте. Правда, на торговую площадку смогут выходить как онлайн-, так и офлайн-торговцы. Планируется, что площадка будет размещаться в глобальном защищенном репозитории Всемирного почтового союза (ВПС).

Еще одно новшество, которое предприятие планирует выкатить в последнем квартале этого года — мобильное приложение «Укрпочты». С его помощью можно будет следить за почтовыми отправлениями, смотреть карту почтовых отделений и так далее. А в будущем — следить за посылками, которые будут отправляться в рамках ВПС, то есть, за рубежом.

Все это связано с тем, что предприятие присоединилось к программе ВПС по развитию электронной коммерции под названием ECOMPRO. Как обещают в «Укрпочте», результатом станет то, что интернет-магазинам будет намного легче пользоваться услугами почтового оператора.

 

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.