• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

23 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу
Share on FacebookShare on Twitter

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, 45% опитаних керівників очікують, що цього року в їхніх організаціях дохід впаде від 20% до 90%. Найбільше постраждали такі сектори, як-от авіалінії, туризм, культура, розваги та кінотеатри, виставковий бізнес. Водночас деякі сектори виграли внаслідок Covid-19: технології, фармацевтика, логістика та виробництво суперфудів. Тож 16% керівників очікують, що дохід виросте від 5% до 20%, ще 19% передбачають, що дохід залишиться на рівні минулого року. Однак у більшості галузей результати окремої організації залежать від її життєстійкості та реагування на кризу.

Через кризу 61% керівників скоротили заробітну плату або відправили людей у відпустку за власний кошт, 42% — звільнили частину працівників. Половина компаній переглянула заплановані інвестиції, проєкти та ініціативи. 39% організацій відмовилися від частини офісу або домовилися про перегляд умов оренди. 29% організацій змушені були тимчасово зупинити діяльність. 23% — скоротили витрати на маркетинг і просування, водночас 10% — навпаки збільшили.

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19

«Пандемія вплинула на всі галузі в Україні. Є сектори економіки, яким Covid-19 завдав серйозного удару, а є які виграли від нього. Та найголовніше — пандемія стала каталізатором для розвитку. Під час карантину 71% організацій запустили новий продукт або послугу, 55% — залучили нових партнерів для спільних ініціатив, а також планують покращувати клієнтський досвід. Насправді Covid-19 прискорив впровадження низки рішень в організаціях: від переходу на віддалену роботу й нове програмне забезпечення до диджиталізації процесів і продуктів», — прокоментувала Наталія Попович, засновниця групи компаній One Philosophy.

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19

Крім того, третина компаній розглядають зміну бізнес-моделі, впровадження нових технологій та інвестиції у свої бренди. 29% зазначили, що їхні організації планують вийти на новий ринок.

Що змінилося у спілкуванні з командою?

94% керівників відзначили, що спілкування з командою змінилося. Майже всі опитані сказали, що комунікацій стало більше, зокрема керівники почали частіше спілкуватися з усією командою. Крім того, спілкування стало відвертішим — працівникам відкрито розповідали про стан справ у організації. Для оперативного реагування на ситуацію в багатьох організаціях були створені «кризові штаби».

Водночас спілкування вийшло на більш особистий рівень: респонденти розповідали, що в перші місяці карантину майже всі онлайн-зустрічі розпочиналися з питань про самопочуття, здоров’я й родину. У деяких компаніях почали частіше проводити опитування співробітників, щоб розуміти їхній стан, дбати про психічне здоров’я.

Для підтримки командного духу компанії перевели неформальні зустрічі в онлайн. Деякі компанії перевели корпоративне навчання в онлайн, почали використовувати нові інструменти для внутрішніх комунікацій: корпоративне радіо, групи у Viber, телеграм-канали, щотижневі відеозвернення керівництва тощо. Унаслідок більшість керівників зазначили, що їм вдалося налагодити ефективну дистанційну роботу.

З послабленням карантину більшість організацій повністю або частково повернулися до роботи в офісі. Проте в деяких організаціях дійшли висновку про доцільність віддаленої роботи для всіх або частини співробітників, які оцінили можливість гнучко планувати робочий графік, не втрачаючи продуктивності праці. Крім того, керівники відзначили ефективність проведення зустрічей в онлайн-форматі.

Що змінилося у спілкуванні зі споживачами / клієнтами?

Під час карантину майже всі організації, окрім того, що запустили новий продукт або послугу, збільшили кількість зовнішніх комунікацій, щоб:

  • інформувати про всі нововведення (гарантування безпеки, графік і формат роботи, умови доставлення, актуальні пропозиції тощо);
  • управляти очікуваннями споживачів або клієнтів;
  • заспокоювати й надавати психологічну підтримку;
  • бути корисними для своїх споживачів.

На перший план вийшли онлайн-комунікації через сайт, сторінки в соцмережах, месенджери. Окремі компанії активно впроваджували нові цифрові рішення та пропонували безкоштовну доставку. Деякі компанії у цей час проводили дослідження й репутаційні аудити, щоб краще розуміти свою аудиторію та їхнє ставлення до організації.


Нагадуємо, що 30 жовтня відбудеться онлайн-конференція PM GO 6.0 Join the Fight, під час якої провідні експерти і лідери індустрії розкажуть про виживання бізнесу під час кризи. Участь у конференції безкоштовна.

Теги: антикризовий менеджментринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

GET Business Festival: сила зростання бізнесу у часи викликів
Бізнес та Інновації

GET Business Festival: сила зростання бізнесу у часи викликів

21 Листопада, 2024

12 грудня GET Business Festival від Delo.ua об’єднає 1300 учасників і понад 90 представників бізнесу, державного і громадського секторів на трьох тематичних сценах: стратегії зростання, бізнес-розвиток, маркетинг у воєнний час....

Читати даліDetails

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

To be or B2C: як змінити бізнес-модель і залишитись у формі

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

15 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.