• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX

16 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX
Share on FacebookShare on Twitter

Українці стали значно частіше купувати товари онлайн на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%.

Такі дані наводить аналітична служба OLX, дослідивши активність користувачів з 9 грудня 2020 (дата оголошення січневого локдауну) по 13 січня з аналогічним періодом минулого року, коли жодних обмежень не було.

При цьому активність продавців в інтернеті лишилася незмінною — у період січневого локдауну кількість пропозицій зменшилася лише на 1,5% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

«Зростання кількості покупок в онлайні переважно пов’язане з оголошенням та провадженням січневого локдауну. Через закриття офлайнових магазинів, ТРЦ та ринків громадяни знов почали масово купувати товари онлайн. Схожу динаміку ми зафіксували також під час першого локдауну навесні 2020 року. Можна зазначити, що в українців почали формуватися нові споживчі звички, пов’язані із карантинними реаліями: покупці хочуть мати постійний доступ до товарів, уникаючи відчуття дефіциту. Набирає популярності також система BOPIS (купуєш онлайн — забираєш в магазині), коли й бізнеси перейшли у режим офлайн-точок з видачі онлайн-замовлень», — зазначив директор департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії Ігор Сироватко.

Вибухове зростання попиту на OLX показали найпопулярніші категорії товарів з 9 грудня 2020 по 13 січня. За цей час українці зробили понад 300 тисяч замовлень із послугою OLX Доставка, тоді як минулого року — 205 тисяч.

Загалом у 2020 році через нестабільну роботу офлайнових магазинів найпопулярніші категорії показали наступну динаміку кількості замовлень:

  • Чоловічий одяг — +123%, 136,2 тисячі замовлень, середній чек 527 грн проти 60,8 тисячі замовлень і 543 грн у 2019 році;
  • Чоловіче взуття — +94%, 113,9 тисячі замовлень, середній чек 820 грн проти 58,6 тисячі замовлень і 833 грн у 2019 році;
  • Електроніка: Комплектуючі та аксесуари — +74%, 130,4 тисячі замовлень, середній чек 2 700 грн проти 74,8 тисячі замовлень і 1 500 грн у 2019 році;
  • Смартфони — +63%, 105,7 тисячі замовлень середній чек 2 700 грн проти 64,8 тисячі замовлень і такому ж середньому чеку у 2019 році;

У п’ять найпопулярніших категорій у 2020 році потрапили також дитячі іграшки (104,5 тисячі замовлень, середній чек 515 грн), які потіснили аксесуари для мобільних телефонів (65,3 тисячі замовлень і середнім чеком 589 грн).

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX

«Згідно з міжнародним дослідженням платформи Salesforce, після завершення локдауну та відкриття фізичних магазинів, ріст онлайн-торгівлі не зупинився, а навпаки — виторг інтернет-магазинів у другому кварталі 2020 збільшився на 71%.

В Україні протягом минулого року кількість замовлень на нашій платформі з послугою OLX Доставка зросла на 87,7% — до 2,7 мільйона угод (1,4 мільйона у 2019 році), середній чек у найпопулярніших категоріях товарів залишився незмінним — 1 240 грн.

Сфери зі швидким оборотом коштів, зокрема роздрібна торгівля, лишаються основним драйвером у поновленні економічної активності. Онлайн-підприємцям вдалося швидко адаптуватися до нових реалій. Тому у 2021 році ми також очікуємо значного росту інтернет-торгівлі в Україні», — додав Ігор Сироватко.

Висновки:

Онлайн-торгівля залишиться найбільш передбачуваним напрямком для малого та середнього бізнесу. Згідно з міжнародними дослідженнями Shopify, у 2020 році кількість продажів в інтернеті зросла на 21,5% у Центральній та Східній Європі. За прогнозами, у 2021 ринок E-commerce збільшиться більш ніж на 8%. В Україні цей показник може сягнути ще більше.

Нові карантинні реалії значно вплинули на те, як змінився інтерес українців до девайсів. Наприклад, за даними аналітики OLX, техніку для дому стали обирати на 93% більше у порівнянні з 2019 роком. Нова звичка купувати онлайн електроніку, одяг, взуття, продукти та медикаменти укріплюватиметься й у новому 2021 році. Таку ж динаміку росту можна очікувати й у сервісів з доставки.

Враження від покупки стануть важливою частиною бізнес-стратегій. Покупці очікують, що процес замовлення, оплати та доставки буде інтуїтивно зрозумілим, швидким, безпечним та доставлятиме приємні емоції. Підприємцям доведеться автоматизувати та спростити процес придбання, а також створювати унікальні пропозиції та робити акцент на бонусах, щоб утримати клієнта.
Покупці все більше купуватимуть не «бренд», а «користь» від конкретного продукту. Світова криза, спричинена пандемією, стала рушійною силою відповідального шопінгу та усвідомленого споживання. Водночас, згідно світових трендів від Shopify, клієнти готові платити більше компаніям, які піклуються про оточення та займаються благодійністю.

Фото в заголовку і тексті: visuals / Unsplash


Читайте також: Ігрові приставки та кухонна техніка — які пристрої стали частіше купувати українці у 2020-му. Дослідження OLX.

Теги: OLXонлайнринки та дослідженняшопінг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені
Бізнес та Інновації

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

20 Вересня, 2024

Онлайн. Безкоштовно. Благодійно. Саме під такими гаслами проходить Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 (ЛОБ24), яку організовує платформа Genius.Space вже 27-28-29 вересня. ЛОБ має багаторічний досвід організації успішних офлайн-заходів, які стали платформою для розвитку...

Читати даліDetails

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

Що купують українці під час війни — дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.