Перемены к лучшему

О поступлении продукта в продажу было объявлено ещё в июне этого года. Напиток, который появится в супермаркетах Великобритании призван дать потребителям альтернативу таким напиткам, как Coca-Cola, Diet Coke и Coke Zero. Новинка содержит сахар и экстракт стевии.

Запуск Coca-Cola Life, содержащей на треть меньше сахара и калорий, чем традиционная кола, является частью усилий компании, направленных на устранение имиджа нездоровых напитков. Ранее в этом году Coca-Cola Great Britain заявляла, что планирует до 2020 года инвестировать 20 млн. фунтов стерлингов в программы физической подготовки нации, что позволит увеличить активность более одного миллиона человек. Напитки Coca-Cola Life поступили в продажу в банках по 330 мл, бутылках по 500 мл, 1,75 л, а также групповых упаковках по 6 и 8 баночек объёмом 330 мл.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.