Pepsi играет с журналистами. В футбол
Таким образом команда бренда Pepsi – официального партнера Лиги чемпионов УЕФА 2015/2016 – открыла сезон в собственной лиге сотрудничества с представителями СМИ. Для агентства мероприятие стало первым в серии PR-активностей, запланированных в рамках выигранного тендера на коммуникационную поддержку бренда Pepsi в Украине.
 
Зрелищным событием дня стал футбольный матч, проведенный на киевском стадионе им. Банникова. Это был азартный и по-настоящему «лигочемпионовский» спарринг сборной журналистов против финалистов Юношеской лиги УЕФА – игроков ФК «Шахтер» U-19.
 
Организаторы ивента порадовали гостей и другими приятными сюрпризами: журналисты получили в подарок новую форму, мячи и спортивные сумки от бренда Pepsi. После игры журналисты отпраздновали товарищескую встречу за обедом на свежем воздухе. Тогда же представительница компании PepsiCo Жанна Стрельникова и главный редактор сайта football24.com Александр Гапоненко под официальный гимн Лиги чемпионов УЕФА подписали меморандум о сотрудничестве.
 
При поддержке бренда Pepsi представители спортивных СМИ и в будущем смогут бесплатно принимать участие в любительских футбольных турнирах. Также в перспективе Pepsi планирует организовывать для украинских журналистов интервью со звездами мирового футбола и даже пресс-туры на знаковые матчи Лиги чемпионов УЕФА.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...