• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Паралізований ветеран отримає робота-помічника від компанії Toyota

22 Липня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Паралізований ветеран отримає робота-помічника від компанії Toyota
Share on FacebookShare on Twitter

Toyota нещодавно завершила свою першу випробувальну версію нового робота-помічника. Японський автогігант побудував HSR, щоби допомогти людям з обмеженими можливостями виконувати повсякденні завдання вдома: відчиняти двері, діставати пляшку води.

Робот HSR, з його суглобовим корпусом та функцією відеодзвінків, в основному використовується в лікарнях Японії, допомагаючи людям похилого віку. Випробування робота-помічника показали, як люди дистанційно керували HSR через планшет із сенсорним екраном. За допомогою цього, вони відкривали штори, замовляли їжу та воду членам своєї сім’ї.

Toyota

Робот вдома

Цього разу робот був доставлений додому до ветерана армії США. Це перший випадок, коли робот використовується в приватних цілях. Тож, приймали металевого помічника дуже щиро.

Ромуло «Ромі» Камарго — після поранення в Афганістані став паралізованим нижче шиї. Компанія Toyota зазначила, що передача робота має на меті допомогу Камарго відновити певну незалежність та покращити якість його життя.

«У Toyota ми маємо намір відкрити нові можливості, просуваючи мобільність для всіх, — заявив Даг Мур, старший менеджер. — Процес включає розроблення технологічних рішень для допомоги людям з обмеженими фізичними можливостями. Ми розглядаємо наші дослідження з Роміта HSR для розвитку компанії».

Відео компанії Toyota демонструє процес побудови й тестування можливостей HSR. Використовуючи символи, схожі на QR-код, датчики робота ідентифікують повсякденні предмети. Після цього робота-помічника доставляють додому Камарго, де він тримає стилус у роті, щоби натискати команди на сенсорному екрані та направляти робота.

Історія створення

Виникнення HSR бере свій початок у 2007 році. Тоді Toyota запустила свою програму Robot Partner, спрямовану на розроблення роботів, які могли б інтегруватися в повсякденне життя. Відтоді, світ бачив, як технічних помічників використовують для особистого транспорту або гри на скрипці. У 2011 році Toyota представила серію роботизованих брекетів та екзоскелетів, призначених для поліпшення реабілітації постраждалих або хворих пацієнтів.

У 2015 році найбільший у світі виробник автомобілів оголосив про створення Дослідницького інституту Toyota для розроблення технологій штучного інтелекту у двох основних сферах: автономні машини та роботи-помічники для дому. Компанія заявила, що планує вкласти в інститут 1 мільярд доларів упродовж наступних п’яти років.

Джерело


Читайте також:

Стаканчик, що змінює вагу, змінює і сприйняття смаку

Пластик, що розкладається під впливом Сонця

Теги: інноваціїроботытехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.