Panasonic создала устройство для тех, кто работает в open space

Дизайн-студия Future Life Factory, принадлежащая Panasonic, презентовала Wear Space – специальные шоры, которые будут защищать офисных работников от шума.

Устройство надо надеть на голову. Оно сужает угол обзора на 60 градусов и минимизирует влияние внешних раздражителей.

Также в гаджет встроены шумопоглощающие наушники, которые можно использовать с помощью Bluetooth как беспроводные.

Сейчас шоры не продаются, пока что компания собирает деньги на их производство.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

Рободельфіни Edge Innovations могли б замінити собою живих тварин в цирках та океанаріях

Рободельфіни Edge Innovations здатні реагувати на звернені до них запитання та взаємодіяти з натовпом відвідувачів, анітрохи не відчуваючи стресу.

Американський креатор ініціював «лінію підтримки», щоб налагодити діалог між поколіннями

Прикинувшись стереотипним «юним шибеником», він створив телеролик, закликаючи старше покоління «повчити життю» непутящу молодь.