Panasonic и VITRA продемонстрировали прозрачный телевизор

Во время Миланской недели дизайна компания Panasonic явила миру телевизор «Vitrine». Это ‑ прозрачный OLED-экран, похожий на застекленный шкафчик. Он был разработан совместно со швейцарским мебельным брендом VITRA.

Деревянная рамка держит то, что на первый взгляд кажется листом стекла. Благодаря этому такой телевизор незаметно сливается с обстановкой, когда его не смотрят. Но как только его включают, он превращается в яркий OLED-дисплей. Вся электроника хитро упрятана в деревянную рамку, которая заодно является и подставкой для устройства.

Этот прототип – результат двухлетнего сотрудничества между компаниями Panasonic и VITRA, которые искали способ органично вписать новые технологии в жилое пространство.

По словам дизайнеров, наличие экрана больше не диктует его расположение в пространстве. Телевизор превращается из огромной черной поверхности в обрамление для того, что стоит за ним.

Насчет планов запуска этой модели в производство Panasonic пока хранит молчание.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...

Creative Digest CIAU. Випуск #026Creative Digest CIAU. Випуск #026

Creative Digest CIAU. Випуск #026

Історії створення відомих логотипів. Новий онлайн-курс для журналістів. Конкурс стипендій для відеоблогерів. Та добірка цікавих заходів лютого. Чао, креатори! З ...

5 речей, необхідних для народження інновацій

Ідеї є всюди, або 5 речей, необхідних для народження інновацій

Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & ...

Як монетизувати сайт у 2021 році

Як монетизувати сайт в 2021 році? Безкоштовний вебінар для паблішерів

17 лютого о 16.00 в Admixer Academy пройде безкоштовний вебінар «‎Як монетизувати сайт у 2021 році? Головні тренди, технології та ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...