Panasonic и VITRA продемонстрировали прозрачный телевизор

Во время Миланской недели дизайна компания Panasonic явила миру телевизор «Vitrine». Это ‑ прозрачный OLED-экран, похожий на застекленный шкафчик. Он был разработан совместно со швейцарским мебельным брендом VITRA.

Деревянная рамка держит то, что на первый взгляд кажется листом стекла. Благодаря этому такой телевизор незаметно сливается с обстановкой, когда его не смотрят. Но как только его включают, он превращается в яркий OLED-дисплей. Вся электроника хитро упрятана в деревянную рамку, которая заодно является и подставкой для устройства.

Этот прототип – результат двухлетнего сотрудничества между компаниями Panasonic и VITRA, которые искали способ органично вписать новые технологии в жилое пространство.

По словам дизайнеров, наличие экрана больше не диктует его расположение в пространстве. Телевизор превращается из огромной черной поверхности в обрамление для того, что стоит за ним.

Насчет планов запуска этой модели в производство Panasonic пока хранит молчание.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Чому звукові логотипи почали дратувати людей під час карантину (і що з цим робити)

Студія аудіобрендингу Man Made Music спробувала з’ясувати, як саме пандемія змінила ставлення до брендів, і, зокрема, як вплинули на це звукові логотипи.

«Європейські можливості для українського кіно»: серія вебінарів «Креативної Європи»

Цієї осені Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та Держкіно України організовує ...