От мала до велика

Любви все возрасты покорны. И любовь к предпринимательству — не исключение. Добиться успеха можно и в 15, и в 45, а чтобы это доказать, создатели мотивационного приложения Hurry2Live нарисовали инфографику, посвященную IT-предпринимателям. Их «выстроили» по возрасту, в котором они основали свои компании, и вывели из этого любопытную статистику.

Всего в инфографике упомянуты 117 предпринимателей, среди которых такие «селебритиз», как Марк Цукерберг, Билл Гейтс, Стив Джобс, Ян Кум и другие. 45% из них основали компанию в возрасте от 20 до 30 лет, еще 35% — до 40 лет, и чуть менее 12% — после 40-ка. Всего семеро из вошедших в список предпринимателей создали бизнес еще до того, как им стукнуло 20.

Ранее на AIN.UA выходила инфографика 10 отличий босса от лидера. Она поможет вам идентифицировать в себе «супостата» или понять, так уж ли хорош ваш босс, как хочет казаться.


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.