Осторожно: фейковый лоукост!

 Первым 1000 фоловерам, которые упомянут название аккаунта в твите, обещают 2 бесплатных билета в любую точку мира из тех, куда летает авиакомпания.  

1413893796328 860275 - Осторожно: фейковый лоукост!

Желающих в украинском Twitter нашлось более чем достаточно и сейчас акция распространяется довольно стремительно: примерно со скоростью одного твита в минуту. Пока не удалось узнать, кто именно таким образом накручивает себе пользовательскую базу, но интересно, что это уже не первая волна с использованием бренда. В начале октября в Instagram появилось сразу несколько фейковых аккаунтов по типу WIZZAIR_MOLDOVA, WIZZAIRROMANIAOFFICIAL и подобных, которые заманивали пользователей ровно тем же самым: бесплатными билетами.

1413893796623 144824 - Осторожно: фейковый лоукост!

В пресс-службе WizzAir в Украине подтвердили AIN.UA, что подобные акции сейчас не проводятся, аккаунт является фейковым . В компании предупреждают пользователей о фейке и обещают прикрыть неофициальную страницу.

1413893796852 594877 - Осторожно: фейковый лоукост!

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.