Опель и Клаудиа блистали в Париже

На днях во французской столице открылся Международный автомобильный салон. Среди главных событий выставки – мировая премьера нового Opel Corsa. Стенд Opel, расположенный в 5-м павильоне выставочного центра, в знак уважения к всемирной столице моды, внешне напоминал подиум. Вместе с генеральным директором Opel Group Доктором Карлом-Томасом Нойманном (Dr. Karl-Thomas Neumann) новое поколения популярного Opel Corsa представила знаменитая супермодель Клаудиа Шиффер (Claudia Schiffer). Именно она станет лицом рекламной кампании нового Opel Corsa.

«Новый Opel Corsa предлагает истинное удовольствие от вождения даже в базовой комплектации, которая будет доступна по цене от 11 980 евро (на европейском рынке). Отличная управляемость, первоклассный комфорт и мощные моторы с турбонаддувом – эти достоинства Corsa обычно характеризуют гораздо более дорогостоящие автомобили. Более того, наша новинка впечатляет высококачественной отделкой интерьера и современной развлекательной системой с полноценной интеграцией с устройствами на безе Apple iOS и Android. В такой автомобиль просто нельзя не влюбиться!» – отметил на презентации г-н Нойманн.

Клаудиа Шиффер попала под обаяние новинки, занявшей центральной место на стенде Opel. «Новый Corsa выглядит потрясающе стильно! Я бы сказала очень по-парижски. Вообще мне нравится дизайн компактных моделей Opel: и ADAM, и Mokka, и конечно же, новый Corsa. С нетерпением жду начала съемок нашей рекламной кампании!» – добавила немецкая супермодель.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...