Оголошено найкращу сімейну компанію України 2019

Найкращою сімейною компанією* за версією першого в Україні конкурсу сімейного бізнесу Family Business Awards 2019 визнана компанія GST Company, що керується родиною Казавчинських.

GST існує вже 21 рік, займається виробництвом та продажем охоронних пломб, які експортує до 70 країн світу, має 180 найманих працівників та 3 керуючих партнери з двох поколінь.

Співзасновник компанії GST Group Дмитро Казавчинський, коментуючи перемогу в конкурсі, сказав: “Я думаю, що багато в чому ця перемога з нами трапилася тому, що багато років назад ми обрали правильний орієнтир. Із самого початку ми заснували компанію як сімейну, і розвиваємо бізнес відповідно до сімейних цінностей. Зараз в Україні ми одні з перших, хто розглядає входження в бізнес третього покоління. Багато хто говорить, що нам просто пощастило. Що ж, так! Нам пощастило… Нам пощастило один з одним!”

Спеціальну відзнаку “Позитивний вплив на суспільство” від партнера конкурсу компанії Deloitte в Україні отримала компанія «Нібулон» та родина Вадатурських.

Відзнака “Гармонійна інтеграція наступного покоління у сімейний бізнес” від компанії IdeasFirst дісталась Групі компаній LIGA і родині Бондаренко.

Окрім нагородження переможців гості зібралися ще й відсвяткувати 10-річчя заснування українського відділення FBN International — FBN Ukraine.

“З 30 відділень FBN International єдине відділення в СНД знаходиться саме в Україні. Крім того, за час свого існування українське відділення — єдине, яке проводило івенти не тільки на території своєї країни, але й за кордоном. Ми відвідали 9 країн і побували в великій кількості сімейних компаній, так що в мережі FBN International нас почали називати відділенням FBN, що кочує. І це дійсно характеризує українців як підприємницьку націю з сімейними цінностями. Але найголовніше, що створила FBN Ukraine, — унікальне ком’юніті людей, які готові підтримувати один одного як в скрутну хвилину, так і в хороші часи, людей,  які завжди шукають найкращі рішення, щоб розвивати сімейний бізнес”, — розповів під час події президент та засновник FBN Ukraine Владислав Бурда.

“Є три дивовижні речі, пов’язані з FBN Ukraine. Перша — у кожної з 50 великих корінних родин асоціації є благочинні чи меценатські проекти. І це таке щастя, коли бізнес опікується країною. Друга — всі NextGen, які вчаться за кордоном, хочуть повернутися в Україну, працювати в сімейних бізнесах і приносити користь країні. І третя — тут лідерство не заради грошей, тут лідерство заради справжніх сімейних цінностей”, — поділилася Лариса Мудрак, cоСЕО FBN Ukraine, стратегічний радник офісу реформ Кабінету міністрів України.

На події були презентовані результати дослідження** “Сімейний бізнес в Україні: особливості започаткування, ведення та передачі наступним поколінням”, проведеного Львівською бізнес-школою Українського католицького університету (LvBS).

Дослідження розкриває унікальні дані про стан розвитку сегменту сімейного бізнесу в Україні:

  • Найпоширенішим є сімейний бізнес, створений кількома членами сім’ї і до роботи та управління якого залучені родичі (30%). Найчастіше до розбудови сімейного бізнесу залучені батьки (74%), брати/сестри (44%) та чоловік/дружина (36%).
  • Кожен десятий бізнес заснований із використанням сімейної позики.
  • 53% учасників дослідження вагаються з приводу передачі повноважень у бізнесі: в значній мірі вони б хотіли передати його дітям, але не впевнені, чи в майбутньому це буде актуально.
  • У 68,9% компаній розроблена стратегія, серед них довгострокова — у кожної п’ятої.
  • Серед опитаних 83,6% бізнесів досі керуються першим поколінням, а 13,1% пройшли етап ініціації та входження наступних поколінь.
  • 23% компаній, що брали участь у дослідженні, мають задокументовану сімейну конституцію.

* Критерії, за якими було визначено компанію-переможця, доступні на офіційній сторінці конкурсу.

** Дослідження доступне за посиланням на сайті LvBS.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...