Очень спокойный депозит

Когда речь заходит о деньгах на депозите – у многих учащается сердцебиение, появляется головная боль, или даже бессонница и возникает состояние сильной тревожности.

Но Первый Украинский знает, как тяжело дается зарабатывание денег, и ценит здоровье своих вкладчиков. Новый ролик от ПУМБ и агентства Tabasco рассказывает о новом предложении банка – депозите “Спокойный”.

 

Ролик снимался на необычной локации – в знаменитом львовском “Доме ученых”. За более чем столетнее существование дом повидал многое. В нем размещалось казино, снимались художественные фильмы, например, сцена с подвесками советских “Трех мушкетеров”.

Отдельно хотим отметить работу арт-департамента проекта. Во многом атмосфера ролика удалась, благодаря их усилиям.

Владислав Дудко, художник-постановщик проекта:
“Для нашего коллектива это был очень значимый проект и, наверное, один из лучших за последние годы работы. Мы изготовили 900 депозитных ячеек, которые были смонтированы на 68 панелей. Пятеро суток мы практически жили в цеху и на локации. Материалы использовали самые разнообразные. Так, например, бутафорские замки были изготовлены из крышек для консервации, заглушек и пробок для бутылок”.

Клиент «Первый Украинский Международный Банк»
Лилия Зубарева, Head of strategic marketing department
Наталия Шульга, Marketing Manager  
Алла Ильинкова, Marketing Manager  

Агентство TABАSCO
 
Family Production
Emil Kahr, Director
Bastion Schiott, DOP
Анастасия Буковская, Executive producer
Ник Буковский, Producer
Виктор Масляев, 1st AD

Владислав Дудко, Set designer

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.