Новый уровень новоселья = #котоселье
Нестандартно подошел к self-promo RAM 360, запустив кампанию #nextlevel новоселье по поводу переезда в новый офис. Креативщики совместили древнюю традицию с социальной ответственностью и впустили в свой новый дом целую ватагу котов из приюта, чтобы привлечь внимание к проблеме бездомных животных и найти им заботливую семью и теплое жилье.
 
По задумке, борды с надписями «Планктон мигрировал» #этологично, «Переезд, что ты делаешь» #ахахапрекрати должны приводить всех любопытствующих на промосайт агентства, где  каждый может «собственноручно» впустить котиков в новый дом RAM 360 и заглянуть на котоселье. После чего — просмотреть мимимишное, трогательное и смешное видео с котами.
Фишкой для гостей, пожалуй, станет прогулка по галерее, где с каждым котоселом можно познакомиться ближе: проникнуться слабостями и привычками, покормить, забрать домой или поделиться страницей животного в соцсети с друзьями.
 
Таким образом, на своем примере, RAM 360 надеется помочь котам из приюта «Матильда» обрести лучшую жизнь, новый дом.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.