Новый лайфстайл-журнал не для всех

В марте 2015 года в Украине вышел первый локальный выпуск сетевого журнала NARGIS. Основная концепция NARGIS – рафинированный микс материалов о моде и красоте, культуре и современном образе жизни. Над созданием журнала работает международная команда редакторов, журналистов, фотографов и дизайнеров. Принципиальная позиция редакции: только эксклюзивные материалы, интервью с мировыми знаменитостями и новости из первых уст, только первоклассный дизайн и качество печати.

NARGIS уже издается в Азербайджане и Грузии, а скоро появится и в Турции. А в начале весны своё видение нового глянцевого формата презентует украинская редакция журнала. Главным редактором NARGIS Украина стала Виктория Косова-Рахимова.

Содержание новорожденного лайфстайл-издания: модные тренды и советы по стилю, fashion story, которые специально для NARGIS создают ведущие фотографы и стилисты, звёздные интервью, биографии знаковых личностей, материалы о путешествиях и дизайне интерьера.

Журнал не будет доступен в широкой продаже. Как и подобает верному спутнику насыщенной жизни успешных читателей, он будет распространяться эксклюзивно в ограниченном числе мест.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...