Она сфокусируется на развитии трейд-специализации в агентствах группы (Talan Communications, Clever Force), а также на запуске новых уникальных для рынка продуктовых решений в трейд-маркетинге.

Татьяна является специалистом с многолетним опытом в области реализации маркетинговой политики по приумножению прибыли компании.  До перехода в AGAMA communications Татьяна занимала позиции директора по маркетингу в крупнейших производственных и дистрибуционных фуд-компаниях (“Геркулес”, “Колбико”, “Хладик”).

Татьяна Cкоробогатова: «Моя должность предполагает инициирование и разработку конкурентных преимуществ в трейд-предложениях группы, а также комплексное развитие дистрибуционных возможностей для Клиентов группы AGAMA communications. Моя главная цель – вывести AGAMA в лидеры по предоставлению трейд-услуг и взаимодействию с ритейлом. Надеюсь, клиенты группы увидят прогресс в ближайшее время».

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Штучний інтелект вперше створив новий антибіотик

Вчені з Массачусетського технологічного інституту за допомогою штучного інтелекту відкрили нове потужне лікувальне з’єднання.Алгоритм вивчив величезний цифровий архів, що містить більше 100 млн ...

У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...