Новое постановление ЕС: электромобилям придется пошуметь

Если вы идете себе по улице, а на вас сзади мчится двухтонная металлическая махина – хорошо бы услышать ее приближение заранее.

Проблема электромобилей (в том числе и гибридных версий) в том, что на низкой скорости они движутся очень тихо. Так что велосипедисты и пешеходы, особенно слабовидящие, просто не замечают приближения такой машины.

Поэтому в целях безопасности на дорогах Евросоюз постановил, чтобы с 1 июля 2019 года все электромобили специально издавали шум, если они едут со скоростью до 20 км/час.

Шум этот должен быть не меньше 56 децибел. Как раз столько, сколько нужно, чтобы предупредить о приближении автомобиля. Если машина ускоряется или замедляется, звук должен меняться соответственно.

56 децибел – относительно немного. Это гул кондиционера или работающего холодильника. Те же двигатели внутреннего сгорания выдают обычно 75 децибел.

В некоторых электрических машинах, вроде Nissan Leaf, такие генераторы шума уже есть. Просто до сих пор их можно было отключить. Новый же закон запрещает делать эту функцию опциональной.

Интересно, что в законе ничего не говорится о том, каким именно должен быть звук, что развязывает руки автостроителям. Вспомнить хотя бы концепт-кар Ami One от Citroën, который поет хором мелодичных голосов, когда едет.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...