Новая эпоха — новая айдентика YARCHE

Маркетинг мёртв. Да здравствует интерактивный маркетинг! 

Пришло новое поколение потребителей, вооруженных лайками, шейрами и комментами. Планшеты, смартфоны и ноутбуки подарили им свободу, превратив их голос в оружие власти. В мире, где правит интерактив, нет места стандартным концепциям. Цель YARCHE — помочь не просто выжить, а победить в войне за пользователя! 

 

 Глеб Гаврилюк, креативный директор YARCHE:

“Мы рождены в эпоху, когда технологии перевернули маркетинг с ног на голову. В этих условиях мы развивались и работали. И знаете, что? — Мы в восторге! 

 Мы хотели создать новый фирменный стиль, который бы подчеркнул наше настоящее: экспериментируя, мы выходим за рамки. Открываясь всему новому, мы говорим «да» смелым идеям. Такой подход, подкреплённый стратегий, позволяет нам и нашим клиентам двигаться вперёд. 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.