Новая айдентика YARCHE

По словам стратегического директора YARCHE Глеба Гаврилюка, в агентстве создали новый фирменный стиль, который подчеркивает нашу реальность: «Мы экспериментируем и выходим за рамки. Открываясь всему новому, мы говорим «да» смелым идеям. Такой подход, подкреплённый стратегией, позволяет нам и нашим клиентам двигаться вперёд».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?

Злет популярності АСМР-відео: країни, тренди та креатори

Якщо ви спитаєте, хто зараз цар гори в сфері АСМР-відео, ви почуєте багато різних відповідей. Але цифри говорять самі за себе.

New Brew. Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

Група Компаній «Нові Продукти» повідомляє про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива. З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської ...

Безпека в родині та суспільстві: соціальні кампанії про захист дітей

Безпека в родині та суспільстві: соціальні кампанії про захист дітей

Соціальні кампанії про захист дітей, які привертають увагу до проблем та ситуацій, з якими миритися не можна: від примусової праці до цькування в інтернеті.

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...