Британська мережа ресторанів Pizza Express запустила схему лояльності та рекламну кампанію, оскільки вона веде бренд у новому напрямку під керівництвом нещодавно призначеної директорки з маркетингу Шаді Холлівелла.
Вперше для мережі команда розробила схему лояльності «The Pizza Express Club», яка нагороджуватиме клієнтів балами за кожну куплену страву.
Запуском схеми є рекламна кампанія, озвучена коміком і випускником Peep Show Девідом Мітчеллом, який був залучений до довгострокового партнерства для підтримки маркетингових зусиль.
Створене разом із Truant London у співпраці з VB&P, нове позиціонування знаменує початок нового напрямку для бренду High Street. Реклама буде розширена на традиційних телеканалах, а також на цифрових соціальних мережах.
«Разом з усіма нашими талановитими партнерами ми оживляємо один з улюблених брендів нації», — сказала Шаді Холлівелл, головний клієнтський директор Pizza Express.
«Спочатку з двома захоплюючими пропозиціями — запуском Pizza Express Club, першої програми лояльності, яка винагороджує вас щоразу, коли ви обідаєте, та нашої інноваційної упаковки для обіду».
Це перша кампанія, запущена після того, як Хеллівел приєдналася минулого року з Three UK. Вона прийшла в той час, коли бренд стояв на порозі змін після розпродажу попереднім власником Hony Capital, що принесло з собою закриття 73 з 450 торгових точок.
«Цей новий напрямок є несподіваним поворотом в історії бренду, який, сподіваємося, змусить клієнтів більш позитивно сприймати компанію», — додав Саймон Лаббетт, співзасновник і виконавчий креативний директор Truant.
«Лояльність до бренду дуже велика, тому цілком логічно ввести один із найщедріших клубів лояльності».
Читайте також:
Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?