Newsfront – PR-партнер Линии магазинов EVA

Специалистами Newsfront разработана годовая PR-стратегия, включающая комплексную поддержку на 360°, начиная от корпоративного PR и антикризисного реагирования, заканчивая  имиджевыми и кросс-медийными проектами, направленными на продвижение собственных торговых марок компании и социальных активностей. 

 «Учитывая амбициозные цели нашей компании на 2015-й год,  мы посчитали целесообразным вести направление PR в сотрудничестве с надежным партнером. Работы будет много: в этом году мы планируем открыть около 100 новых магазинов по всей стране, качественно расширить портфель собственных торговых марок. Мы тщательно подошли к выбору агентства – партнера в такой важной сфере, как связи с общественностью. Newsfront полностью отвечает нашим критериям: профессионализм, качество, оперативность», – комментирует Анна Гришина, директор по маркетингу Линии магазинов EVA. 

На данный момент агентство Newsfront завершает подготовительный этап, одновременно переключая коммуникацию со СМИ на себя. Благодаря ресурсам агентства EVA станет более активно общаться с журналистами, предоставлять информацию о новостях и планах компании, знакомить  с товарами собственных торговых марок, социальными проектами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...