Названы самые дорогие бренды в мире

Британская консалтинговая компания Brand Finance опубликовала рейтинг 500 самых дорогих брендов в мире. В десятку лидеров попали преимущественно компании, связанные с технологиями.

Так, на первом месте, как и в прошлом году, оказалась компания Amazon, стоимость бренда которой оценивают в 187,9 миллиарда долларов. На второй позиции разместилась Apple ($153,6 млрд), а на третьей – Google ($142,7 млрд). Также в топ-10 самых дорогих брендов разместились Microsoft, Samsung, AT&T, Facebook, ICBC, Verizon и China Construction Bank.

Вот еще выводы, к которым пришли в Brand Finance:

  • О «Большой четверке»: Deloitte, PwC и EY имеют рейтинг прочности бренда AAA +, а KPMG отстает.
  • По сравнению с прошлым годом стоимость бренда Microsoft выросла, что позволило компании подняться в рейтинге с 6-го на 4-ое место. А вот Facebook, отличившаяся скандалами, так и осталась на 7-м месте.
  • Китайская онлайн-видео платформа iQiyi – самый быстрорастущий бренд в мире: за год его стоимость увеличилась на 326%. Это в 3 раза больше, чем у его американского аналога Netflix.
  • Китайские бренды активно повышают свои позиции в рейтинге: их общая стоимость составляет больше 1 триллиона долларов.

 

Более подробно с отчетом можно ознакомиться по ссылке.

Фото: depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...