Названы самые дорогие бренды в мире

Британская консалтинговая компания Brand Finance опубликовала рейтинг 500 самых дорогих брендов в мире. В десятку лидеров попали преимущественно компании, связанные с технологиями.

Так, на первом месте, как и в прошлом году, оказалась компания Amazon, стоимость бренда которой оценивают в 187,9 миллиарда долларов. На второй позиции разместилась Apple ($153,6 млрд), а на третьей – Google ($142,7 млрд). Также в топ-10 самых дорогих брендов разместились Microsoft, Samsung, AT&T, Facebook, ICBC, Verizon и China Construction Bank.

Вот еще выводы, к которым пришли в Brand Finance:

  • О «Большой четверке»: Deloitte, PwC и EY имеют рейтинг прочности бренда AAA +, а KPMG отстает.
  • По сравнению с прошлым годом стоимость бренда Microsoft выросла, что позволило компании подняться в рейтинге с 6-го на 4-ое место. А вот Facebook, отличившаяся скандалами, так и осталась на 7-м месте.
  • Китайская онлайн-видео платформа iQiyi – самый быстрорастущий бренд в мире: за год его стоимость увеличилась на 326%. Это в 3 раза больше, чем у его американского аналога Netflix.
  • Китайские бренды активно повышают свои позиции в рейтинге: их общая стоимость составляет больше 1 триллиона долларов.

 

Более подробно с отчетом можно ознакомиться по ссылке.

Фото: depositphotos.com

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Виплати українським IT-компаніям від іноземних клієнтів зросли на 32%

Міжнародна платформа Payoneer поділилась результатами діяльності українців на міжнародних ринках за перший квартал 2021 року. Відтак найбільші виплати від іноземних ...

Сім основних екоматеріалів, якими послуговуються дизайнери, створюючи екологічні продукти

Нещодавні дослідження показали, що створені людиною матеріали вже перевищують за вагою всю сумарну живу біомасу планети. А дизайнери зараз дедалі ...

Спецпроєкт BAKOTECH про дівчат в IT: погляд зсередини

22 квітня відзначається День дівчат в IT. До цього дня спеціалісти з BAKOTECH випустили на YouTube-каналі невеликий спецпроєкт про роль ...

Спікери з TikTok, Netflix і Google розкажуть про те, як бізнесу вийти на міжнародний рівень

14 травня підприємці та топ-менеджери глобальних компаній зберуться на онлайн-конференції PM GO: Go global! Міжнародних компаній стає дедалі більше. Ще ...

Вуглецевий калькулятор від Mastercard дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

Mastercard спільно зі шведським фінтех-стартапом Doconomy розробили систему підрахунку вуглецевого сліду для користувачів карток Mastercard. Чи шкодить екології ваша покупка? ...

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...