Наушники с индивидуальным подходом

Всего за сутки австралийская компания Nura собрала через Kickstarter более $180 000 на запуск производства наушников, которые подстраиваются под особенности слуха и форму уха владельца. При этом изначально планировали собрать всего $100 000. Сумма привлеченных средств растет в реальном времени буквально на глазах.

Каждый человек обладает уникальной особенностью слухового восприятия звуков – такой же неповторимой, как отпечатки пальцев или звук голоса. Поэтому одна и та же пара наушников может “звучать” для двух людей совершенно по-разному.

Создатели приспособления обещают, что за полминуты их наушники Nura приспособятся к индивидуальным особенностям восприятия звуков человеком. Измеряет особенности слуха технология SoundWave: звуковая волна проходит пусть от внешнего уха до мозга и возвращается обратно видоизмененной. Именно на эти сигналы, как утверждают разработчики, и ориентируется приспособление.

Помимо этого, наушники меняют свою форму в зависимости от строения ушей человека, а также – обладают изоляцией от внешнего шума. Розничная цена наушников – 399 долларов.


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...