Наталия Шталтовная: "Как же удерживать творческих людей без применения силы"

Мы хотим познакомить вас с этими людьми. Нет, они не в тени успеха своих проектов, они в режиссерском кресле, на своем месте.

Мы решили не повторять уже привычные для вас встречи и несколько изменили формат.
Наши главные герои ценят время, потому мы ограничили количество возможных им вопросов до 21. 
Наши герои будут отвечать честно, и лишь на 3 вопроса могут промолчать или сказать неправду.
Мы соберемся в неслучайном месте – в Fair Finch на честный кофе. 
Мы приглашаем вас узнать больше и от первого лица. www.facebook.com/onthelevelua

12 ноября с Натальей Шталтовной вы узнаете, как же удерживать неудерживаемых людей без применения силы. 
Наталия Шталтовная – человек и управленец, 10 лет опыта работы с творческими людьми. Директор по развитию бизнеса в сетевых рекламных агентствах, Исполнительный продюсер ТВ шоу “Орел и Решка”, СЕО двух стартап проектов, и другое:)
Регистрация http://bit.ly/1Q4x1GV

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.