Наши забронзовели

С 1987 года фестиваль Epica Awards отбирает самые интересные работы со всего мира (по мнению журналистов и редакторов изданий о рекламе). Лучшие из таких работ становятся частью ежегодно издаваемой книги Epica Awards. Каждый сентябрь эта книга традиционно отправляется во все креативные агентства мира.

Получив заявки от 585 агентств из 75 стран мира, авторитетное жюри в конце ноября определило самые яркие работы.  Мы рады, что среди такого большого количества претендентов были отмечены два проекта BBDO Ukraine: лимитированная серия Stella Artois, приуроченная к Каннскому кинофестивалю, и серия принтов для Snickers, Twix и Bounty minis. Обе эти работы получили бронзу и свое заслуженное место в книге Epica Awards 2015.

Благодарим AB InBev Ukraine и MARS Ukraine за возможность делать хорошие, эффективные и заметные проекты.

Команды проектов:

Stella Artois Cannes Film Festival Edition
Client: AB InBev Ukraine
Marketing Director — Vasiliy Shylov
Senior Brand Manager Stella Artois and Licensed Brands — Daria Selynna 
Agency: BBDO Ukraine KYIV
Creative Director: Anze Jereb
Copywriter: Julia Kolesnik
Art Director: Mike Petrusiak
Illustrator: Olga Bandura
Graphic Design: Mariya Teterina
Head of Design Studio: Martynas Birskys
Creative Group Head: Denis Keleberdenko
Account Director: Natalia Liseeva
Account Manager: Iryna Kolisnyk
Digital Agency: Proximity Ukraine
Digital Group Head: Kateryna Magon
Product: Stella Artois Beer
Advertiser: Stella Artois

SNKRS/TWX/BNTY
Agency: BBDO Ukraine Kyiv
Creative Director: Anze Jereb
Copywriter: Irina Ilchenko
Art Director: Kseniya Babankova
Graphic Design: Elena Denisevich
Creative Group Head: Denis Keleberdenko
Product: Chocolate bars
Advertiser: Mars Inc.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.