Наши забронзовели

С 1987 года фестиваль Epica Awards отбирает самые интересные работы со всего мира (по мнению журналистов и редакторов изданий о рекламе). Лучшие из таких работ становятся частью ежегодно издаваемой книги Epica Awards. Каждый сентябрь эта книга традиционно отправляется во все креативные агентства мира.

Получив заявки от 585 агентств из 75 стран мира, авторитетное жюри в конце ноября определило самые яркие работы.  Мы рады, что среди такого большого количества претендентов были отмечены два проекта BBDO Ukraine: лимитированная серия Stella Artois, приуроченная к Каннскому кинофестивалю, и серия принтов для Snickers, Twix и Bounty minis. Обе эти работы получили бронзу и свое заслуженное место в книге Epica Awards 2015.

Благодарим AB InBev Ukraine и MARS Ukraine за возможность делать хорошие, эффективные и заметные проекты.

Команды проектов:

Stella Artois Cannes Film Festival Edition
Client: AB InBev Ukraine
Marketing Director — Vasiliy Shylov
Senior Brand Manager Stella Artois and Licensed Brands — Daria Selynna 
Agency: BBDO Ukraine KYIV
Creative Director: Anze Jereb
Copywriter: Julia Kolesnik
Art Director: Mike Petrusiak
Illustrator: Olga Bandura
Graphic Design: Mariya Teterina
Head of Design Studio: Martynas Birskys
Creative Group Head: Denis Keleberdenko
Account Director: Natalia Liseeva
Account Manager: Iryna Kolisnyk
Digital Agency: Proximity Ukraine
Digital Group Head: Kateryna Magon
Product: Stella Artois Beer
Advertiser: Stella Artois

SNKRS/TWX/BNTY
Agency: BBDO Ukraine Kyiv
Creative Director: Anze Jereb
Copywriter: Irina Ilchenko
Art Director: Kseniya Babankova
Graphic Design: Elena Denisevich
Creative Group Head: Denis Keleberdenko
Product: Chocolate bars
Advertiser: Mars Inc.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...