«Я рада, что присоединилась к команде «ЭКО маркет», где направление СТМ активно развивается. Надеюсь внести наибольший вклад в успех данного направления и повысить эффективность работы Сети в целом», – прокомментировала свое новое назначение Лилия Комарова.

Направление СТМ является стратегически важным в деятельности «ЭКО маркет», линейка продукции СТМ постоянно расширяется, за  первое полугодие 2014 года портфель СТМ увеличился на 25 %.

«Фактически, товары собственных марок в Украине формируют новое направление в ассортименте, которое развивается быстрее, чем рынок в целом. Поэтому  эффективность работы и скорость принятия решений в сфере Private Label сегодня также должна быть значительно выше», – считает Лилия Комарова.

Ранее Лилия на протяжении нескольких лет работала в области развития направления Private Label в региональной розничной сети. В 2012 и 2013 году она была признана Лучшим руководителем PL по результатам выбора производителей и партнеров розничных сетей.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Штучний інтелект вперше створив новий антибіотик

Вчені з Массачусетського технологічного інституту за допомогою штучного інтелекту відкрили нове потужне лікувальне з’єднання.Алгоритм вивчив величезний цифровий архів, що містить більше 100 млн ...

У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...