Накопленные мили
Рекламная кампания запущена на нескольких платформах. Основные носители —  крупноформатные рекламные площади и промостойки в терминалах аэропортов. Возле стендов путешественники могут пообщаться с представителем банка, чтобы узнать подробности о преимуществах карты «Все Мили» и оформить заявку на ее получение.
  
За пределами аэропортов коммуникация с аудиторией происходит через наружную рекламу и промо-ролики в интернете. Точное попадание в целевую аудиторию и кросс-медийный подход уже дали результат для клиента: люди не только живо заинтересовались новой услугой, но и уже совершили первые путешествия за накопленные на карте мили.
 
 
 
Ирина Дудка, управляющий партнер IQ Group: «За полтора года работы с Юнион Стандарт Банком мы провели для них несколько креативных рекламных кампаний, включая продвижение банковских услуг USB с помощью outdoor-форматов под слоганом «Прозрачный банкинг». Реклама нового сервиса стала для нас еще одним профессиональным вызовом и очередной возможностью применить яркий нестандартный подход к решению поставленной задачи».

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.