Найсвітліші емоції у фотопроекті «Київстар» та Adventa LOWE
Проект «Стань обличчям «Київстар» – це подорож завдовжки 2000 кілометрів. За 13 днів команда «Київстар» разом із професійним фотографом відвідала 21 містечко Львівської області, де провела родинні фотосесії для всіх охочих. І з кожним новим населеним пунктом їх ставало все більше. Запрацювало місцеве «сарафанне радіо», і завдяки його «трансляції» інформація про мандрівну фотостудію розповсюджувалась дуже швидко.   
 
У фотосесії взяли участь понад 800 жителів Львівщини – від малюків до людей поважного віку. А в перший же день запуску сайта www.photo.kyivstar.ua скачали 1711 фото. Всього ж було зроблено 13 605 знімків, 1983 з яких оброблено та завантажено на ресурси проекту.
 
Фінальною частиною всього задуму стало визначення 21 переможця. Їхні родини тепер усміхаються до земляків із рекламних плакатів у рідних містах.
 
 
Kyivstar
Святослав Горбань – Marketing Director
Тетяна Свєтлова –Head of MarCom Department
Ірина Кошик – Marketing specialist
Олександра Пасічник – Brand Manager
 
Adventa LOWE
Денис Урусов – Creative Group Head
Таня Чичкан – Copywriter
Віра Кучменко – Copywriter
Юлія Романова – Art Director
Андрій Яровий – Art Director
Юлія Корицька – Account Manager
Ірина Колісник – Account Manager
ShootGroup Production
Андрій Лобов – Photographer
Наталія Улибіна – Executive producer
Тетяна Руденко – Producer

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...