Муниципальные танцоры


  Чтобы привлечь еще больше внимания к событию, мы организовали в городе мини-перфоманс. Три би-боя, в роли гаишника, мусорщика и парковщика, танцевали средь бела дня на глазах удивленной публики. Все это происходило перед ситилайтами Burn Battle School.

Видео разошлось по сети, а вмести с ним и ситилайты, которые постоянно попадали в кадры.

Перфоманс опубликовали порталы Bigmir и Korrespondent, а также сообщество «Типичный Киев» — с общей аудиторией 8 млн. человек ежедневно. И все это бесплатно. А сам ивент удался. Настолько удался, что мы решили об этом зачитать.

Agency: Saatchi & Saatchi Ukraine

Creative Director: Kirill Chistyakov

Senior Art-Director: Konstantin Schneider

Copywriter: Sergey Beloshitsky

Web-Designer: Liolik Pisarenko Designer: Olga Selisсheva

Account Director: Nastia Ladina

Account manager: Mariya Tatarynova

Client: The Coca-Cola Company

Brand Manager Energy & Kvass: Anna Ugro

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...