Муниципальные танцоры


  Чтобы привлечь еще больше внимания к событию, мы организовали в городе мини-перфоманс. Три би-боя, в роли гаишника, мусорщика и парковщика, танцевали средь бела дня на глазах удивленной публики. Все это происходило перед ситилайтами Burn Battle School.

Видео разошлось по сети, а вмести с ним и ситилайты, которые постоянно попадали в кадры.

Перфоманс опубликовали порталы Bigmir и Korrespondent, а также сообщество «Типичный Киев» — с общей аудиторией 8 млн. человек ежедневно. И все это бесплатно. А сам ивент удался. Настолько удался, что мы решили об этом зачитать.

Agency: Saatchi & Saatchi Ukraine

Creative Director: Kirill Chistyakov

Senior Art-Director: Konstantin Schneider

Copywriter: Sergey Beloshitsky

Web-Designer: Liolik Pisarenko Designer: Olga Selisсheva

Account Director: Nastia Ladina

Account manager: Mariya Tatarynova

Client: The Coca-Cola Company

Brand Manager Energy & Kvass: Anna Ugro

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Дві нові соціальні кампанії, які імітують ігровий інтерфейс

Меню, аватари та повідомлення, які імітують ігровий інтерфейс у відеорекламі, жодним чином не применшують вагомість двох цих історій.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.

Антена в бляшанці: Miller Lite пропонує альтернативу піратському стрімінгу

Бренд Miller Lite створив цілу історію про злочин та покарання для тих фанатів футболу, що насмілюються дивитися незаконний стрімінг.

Бренд Butterfinger зняв справжню детективну історію про викрадачів солодощів

Спочатку цукеркам змінили пакування, потім поліпшили інгредієнти, а тепер бренд отримав ще й нових персонажів і детективну історію про викрадачів солодощів.