Мультяшный полёт

Если многих удивила новость о том, что Hello Kitty — это не кошечка, то эта новость станет настоящим сюрпризом для парижских фанатов бренда. После презентации трёх новых авиалайнеров Hello Kitty, посвящённых 20-летнему юбилею авиалиний Eva Airways, тайваньская компания, которая до недавнего времени совершала полёты между Тайбэем и Лос-Анджелесом, а также внутри азиатского региона, добавляет в своё расписание полёты между Парижем и Тайбэем. Так авиалинии решили отметить 40-летний юбилей знаменитого персонажа аниме

1411110053472 118603 - Мультяшный полёт

Фото: luxurylaunches.com

Для пассажиров таких самолётов это означает, что на борту их будут приветствовать стюардессы в милых розовых фартуках. Специальная символика буде украшать подголовники и подушки сидений. Кроме того, сам самолёт будет украшен изображениями всех персонажей семейства Sanrio. Даже подносы с едой будут соответствовать атмосфере Hello Kitty.

1411110054082 756572 - Мультяшный полёт

Фото: luxurylaunches.com

Полёты по новому маршруту начнутся 29 октября этого года.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».