Мультимедійне шоу «Технологія  Емоцій» презентує новітні технології щоу-бізнесу

У проекті унікально поєднані можливості проекційного, діодного, лазерного, світлового обладнання, сценічних спецефектів, а також новітні винаходи  для видовищних заходів.

Дане шоу допоможе вам прийняти рішення щодо подальшого планування особистих і корпоративних подій; проведення ділових заходів і новорічних свят; обрати компанію-підрядника і майданчик; спланувати бюджет і отримати преференції.
       
Програма заходу: 

12.00-17.30 Робота експозиції (вхід вільний за запрошенням виставки REX).
17.30-22.00 Інтерактивне мультимедійне шоу (закритий захід. Вхід за запрошеннями).

Організатори заходу: «ДІДЖЕР», «ФІРМА ШОУ СВІТЛА ФЕЄРІЯ», «ЛАЙТ КОНВЕРС ЛТД», «ЛАЗЕР СТУДІО», «АРЕНА-ДИЗАЙН», «РЕНТМЕДІЯ», «АРТ-КОМПАНІЯ А6»,  «АРТ БЛАНШ», «RENTALL», «DA LI», «ВКУСНЫЙ РЕСТОРАН».

Партнери: виставковий центр  «КиївЕкспоПлаза» та виставкова компанія «Євроіндекс» (REX). 

Шоу «Технологія  Емоцій» відкрите для відвідування 7 жовтня за адресою: вул. Салютна 2-Б, ВЦ «КиївЕкспоПлаза» (Нивки). 

Для отримання запрошення  до 3 жовтня 2014 року відправте на [email protected] свої контактні дані: ПІБ, назва компанії, телефон та e-mail. Електронне запрошення обов’язково роздрукуйте.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...