“Мотор Січ” відкрило новий цех з виробництва композитних елементів для гелікоптерів

На підприємстві “Мотор Січ” у Запоріжжі відкрили новий цех з виробництва композитних елементів для гелікоптерів.

Передає Національний Промисловий Портал з посиланням на Ukraine Now.

Українська авіація перейшла на новий щабель розвитку. На запорізькому авіамоторобудівному підприємстві «Мотор Січ» запустили новітнє виробництво, засноване на передових світових технологіях. У грудні минулого року, на підприємстві запустили цех з виробництва композитних елементів для вертольотів.

Підприємство використовує передове обладнання з Європи та США, що виготовлятиме композитні матеріали. Це перший на пострадянському просторі сучасний цех по виробництву композитних елементів літальних апаратів

У новий цех підприємство вклало 150 мільйонів доларів.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...