Мотивационный вечер «Моя история успеха».
22 июня 2016, 19:00,  Ярославский пер, 1/3 (м. Контрактовая площадь), HUB 4.0, зал «Evolution»
 
Успех – неотъемлемая составляющая нашей жизни. Каждый человек в чём-то успешен и очень важно это осознать. Видимые результаты и достижения других людей служат для нас вектором в поиске собственной ниши, где мы успешны.
 
История третья – Тарас Середюк.
 
 
 
Идейный вдохновитель и соучредитель семьи ресторанов MAFIA, CASTA, ВАО, «СушиМаркет». Вместе с супругой, Оксаной Середюк, с 2006 года начали развивать ресторанный бизнес в Украине. К началу 2016 года уже открыто и действует 26 ресторанов MAFIA, 5 ресторанов CASTA, 3 «Суши Маркета» и 1 ресторан премиум класса – ВАО. Также в Харькове открыто 3 ресторана «Якитория» по франшизе. 
Тарас выпускник программы Executive MBA-2006, прошел курс «Школы успеха Михаила Зельмана для шеф-поваров» и «Школы успеха Михаила Зельмана для рестораторов».
 
Аудитория: Собственники бизнеса, ТОП-менеджеры компаний, руководители среднего звена
 
Модератор: Юрий Зеленин, исполнительный директор бизнес-школы «Международный институт бизнеса»
 
Регистрационный взнос:  100 грн
 
Контактный телефон: 044 585 00 33
 
Регистрация по ссылке: http://goo.gl/JK1u07

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...