Мошенники берут на вооружение технологии deepfake

Последние события показывают, что развитие технологий deepfake может иметь далекоидущие финансовые и юридические последствия. На днях одного из топ-менеджеров британской энергетической компании убедили перечислить сумму в 200000 евро некой венгерской фирме. При этом он был абсолютно уверен, что получил эту инструкцию от своего начальника.

Однако, как выяснилось впоследствии, технологически подкованные мошенники использовали технологию deepfake, чтобы сымитировать голос начальства. Программа не только скопировала сам голос человека, но и его интонации, паузы в речи и немецкий акцент. И так как этот телефонный звонок был подтвержден соответствующим письмом, причин не выполнить распоряжение начальства у подчиненного не было.

И лишь когда он позвонил отчитаться о выполнении, и это совпало со звонком от «поддельного босса», факт кражи вскрылся.

Все это показывает опасный потенциал разработок искусственного интеллекта. Особенно тех из них, что направлены на создание поддельного видео и аудио. И если созданием фейкового видео открыто не занимается ни одна из крупных компаний Силиконовой долины, то с аудио дело обстоит иначе. Даже Google в своем сервисе Duplex использует ИИ, чтобы имитировать голос человека, делая звонки от его имени.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...