Мороженое продлевающее удовольствие

Шотландские учёные из университета Эдинбурга и университета Данди нашли способ не остановить, но замедлить таяние мороженого при комнатной температуре. Сохранить структуру и температуру сливочного десерта им помог специальный белок.

Принцип действия белка BslA довольно прост, сообщает The Guardian. Он связывает между собой молекулы жира, воды и пузырьки воздуха, что придаёт веществу устойчивость к внешним температурам и её изменениям. Такой белок содержится в некоторых продуктах от природы, но шотландцы нашли способ его получения в лаборатории.

У белка BslA существует ещё одно полезное свойство — благодаря сцеплению молекул, он предотвращает формирование льда на поверхности мороженого, что улучшает вкусовые свойства продукта.

Использовать белок при производстве десерта можно будет не раньше, чем через три года — ему необходимо пройти множество испытаний прежде, чем попасть в продукт.

Фотоиллюстрация используется с разрешения shutterstock.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.