• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Mondelēz International випустила другий щорічний звіт, який свідчить про зростання ролі снекінгу у житті споживачів

15 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Mondelēz International випустила другий щорічний звіт, який свідчить про зростання ролі снекінгу у житті споживачів
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) випустила другий щорічний звіт State of Snacking, глобальне дослідження споживчих тенденцій, яке вивчає роль снеків у житті споживачів у всьому світі. Цьогорічний звіт розкриває нові дані про зміну поведінки споживачів, включаючи їхні звички харчування, тенденції покупок та зростаюче значення усвідомленого споживання снеків під час пандемії COVID-19.

COVID-19 і снеки

Звіт State of Snacking™ за 2020 рік відзначає зростання обсягів снекінгу у всьому світі та описує те, як COVID-19 змінює поведінку, настрої та звички споживачів, які стосуються харчування.

  • Майже 9 із 10 дорослих людей у світі (88%) заявляють, що використовують перекус більше, ніж раніше  (46%) або так само (42%) під час пандемії, причому міленіали та ті, хто зараз працює з дому, особливо схильні віддавати перевагу перекусам, а не тривалим прийомам їжі (70% та 67% відповідно).
  • Більше половини респондентів (52%), особливо батьки, які працюють вдома (69%), заявляють, що перекуси для них під час пандемії були «рятівним кругом».
  • Перекуси – це засіб від самотності та можливість спілкування з іншими, адже 3 з 4 дорослих людей у світі за останні 6 місяців покращили зв’язок з близькими за допомогою їжі (77%), наприклад, проводячи час разом за перекусом (40%), даруючи смаколики (31%) або купуючи продукти для тих, хто не міг піти в магазин самостійно (29%).

Снеки як гарант емоційного добробуту

Споживачі також продовжують наголошувати на важливості снеків. Снеки дозволяють їм вести здоровий спосіб життя та сприяють емоційному добробуту:

  • Перекуси вдома надають споживачам більше можливостей харчуватися усвідомлено, при цьому дві третини (66%) респондентів відзначають, що тепер вони більше контролюють розмір своїх порцій і більше обізнані про перекуси, необхідні для саме для них (64%).
  • 64% респондентів зазначають, що снеки насичують їхнє «тіло, розум і душу в ці нестабільні часи», а ще майже дві третини діляться, що перекуси дарують їм «настільки потрібні моменти усамітнення» (65%).

«Результати звіту State of Snacking™ підкреслюють ключове значення, яке снеки мають у житті споживачів у всьому світі, зростання важливості перекусів під час 2020 року. Оскільки ми надаємо людям змогу зробити правильний перекус, ми пишаємося роллю, яку відіграємо у житті споживачів. Ми забезпечуємом їм важливе в умовах ізоляції джерело комфорту, спілкування та відчуття єднання. Варто відзначити, що цей рік приніс певні зміни у поведінці наших покупців. Оскільки українці все більше залишаються вдома і проводять час разом, активніше переключаються на онлайн-покупки, менше відвідують магазини і купують більше продуктів про запас, ми  спостерігаємо падіння категорії «Оn the go». В в той же час попит на продукти в упаковці «Family pack» зростає . Ми слідкуємо за всіма змінами і  готові максимально швидко використовувати нові можливості. Це відповідає глобальній стратегії Mondelēz International  – створити майбутнє снекінгу по всьому світу. Наш шлях – пропонувати споживачам правильні якісні снеки, в потрібний момент», – коментує Андрій Самусенко, генеральний директор «Монделіс Україна»

Основні висновки звіту State of Snacking™ за 2020 рік, який доступний за посиланням www.stateofsnacking.com

Ринок снеків зростає у всьому світі, оскільки перекуси стають все більшою частиною «нової реальності» споживачів

  • Зростання тренду на перекуси, який ринок демонстрував і раніше, лише пришвидшилось, оскільки споживачі стали проводити більше часу вдома. У той же час більшість респондентів сприймають перекуси як значну частину їхнього повсякденного життя в майбутньому:
  • Так, дві третини вважають, що пандемія матиме довгостроковий вплив на те, як суспільство споживає снеки (65%).
  • Близько двох третин дорослих людей у світі заявляють, що планують продовжувати їсти невеликі порції протягом дня і натомість робити менше тривалих прийомів їжі (64%).
  • 6 з 10 поділилися, що перекуси стануть частиною їхньої «нової реальності» навіть після закінчення пандемії (58%).

Снеки – це більше, ніж просто їжа

  • Споживачі розглядають перекуси як важливе джерело комфорту, спілкування та єднання один з одним, особливо протягом останнього року.
  • Відчуття комфорту є головним фактором у виборі снеків цього року, оскільки більше половини дорослих людей купують під час пандемії улюблені з дитинства бренди, які викликають у них ностальгію (53%), та снеки, що повертають гарні спогади (59%).
  • Дві третини вважають, що перекус є одним з небагатьох моментів спокою (64%) та радості за день (63%), в тому числі три чверті батьків, які працюють вдома (76% та 75% відповідно).
  • Снеки дарують маленькі моменти задоволення та спокою, при цьому більшість опитаних відзначають, що перекуси допомогають їм відволікатися під час цього складного року.
  • 66% відзначили, що «снеки – це одне з небагатьох джерел винагороди для себе та задоволення», тоді як 65% вважають, що перекуси дають їм такі необхідні моменти усамітнення протягом останніх кількох місяців.

Здоров’я та добробут залишаються в пріоритеті

  • Зі зростанням культури снекінгу також збільшується увага до здорових продуктів та інгредієнтів.
  • Більше половини дорослих людей у всьому світі покладаються на перекуси під час пандемії (54%), заявляючи, що снеки насичують їх організм, розум та душу в ці нестабільні часи (64%).
  • Більшість із них також більш пильно ставляться до перекусів вдома (57%), а також все більше контролюють порції їжі, оскільки частіше перекушують вдома (66%).

Те, як споживачі купують снеки, швидко змінюється

  • Купівля снеків онлайн досягла свого найвищого за останні роки значення: майже половина респондентів купують снеки через інтернет.
  • Половина дорослих людей у всьому світі заявляють, що почали купувати снеки в інтернеті частіше, ніж у магазинах або оффлайн (47%), причому 7 з 10 планують продовжувати робити покупки онлайн, коли пандемія закінчиться (69%).
  • Більшість заявляє, що пандемія дозволила відкрити для себе більше способів придбати снеки, ніж вони знали раніше (57%), у тому числі 3 з 10 пробували купувати їх через соціальні мережі (28%).

«Результати нашого дослідження State of Snacking™ не лише підкреслюють цінність снеків для родин та окремих людей, але й допомагають ще краще зрозуміти, як змінюються потреби наших споживачів у всьому світі, щоб ми продовжували відповідати очікуванням та пропонувати споживачам саме ті снеки, які вони хочуть, а також саме там, де, коли і як вони цього хочуть», – коментує Андрій Самусенко.

Про методологію дослідження

Опитування проводилося онлайн компанією Harris Poll на замовлення Mondelēz International з 6 по 20 жовтня 2020. Опитано 6 292 дорослих старших 18 років по всьому світу. Опитування проводилося в 12 країнах: США (506), Канада (503), Мексика (540), Бразилія (530), Франція (519), Німеччина (520), Великобританія (500), Росія (504), Китай (550), Індія (555), Індонезія (555) і Австралія (510 осіб). Вікова вибірка: центенніали (GenZ) 18-23 років (945), мілленіали 24-39 років (2222), покоління X 40-55 років (1646), бебібумери 56-74 (1348) і мовчазне покоління 75+ (130 осіб). Дані за 2019 рік взяті з подібного дослідження, проведеного з 16 по 24 вересня 2019 року серед 6068 дорослих людей з усього світу.

State of Snacking

Читайте також: Всеукраїнська рекламна коаліція презентувала основні події, обсяги, рейтинги та інші підсумки рекламно-комунікаційного ринку 2020 року.

Теги: ринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.