Нова упаковка заполонила усі міста країни, а герой ТВ-реклами, «мівіно-блогер», що досить мало знає про австралійську квоку, зате є досвідченим шанувальником Мівіни, – розповідав таємниці простого рецепту «геніальної» Мівіни.
Не зупиняючись на досягнутому, вже цього тижня бренд Мівіна за допомогою дбайливих рук Агенцій Zenith та THINK McCANN підуть далі та дадуть можливість користувачам Інтернет самим приготувати Мівіну. Світ побачить новий інтерактивний сайт, що продовжить відкривати тему виробництва і перевірить, наскільки уважно споживачі слідкували за розповіддю «мівіно-блогера» на ТВ. Найуважніші ще й отримають подарунки*, а найскептичніші – додаткові аргументи на користь Мівіни.
«Наша сила – високі стандарти якості, за якими ми відбираємо інгредієнти для наших продуктів, а наша секретна зброя – гумор та вміння спілкуватись з нашою ЦА однією мовою» – говорить сміливий бренд менеджер ТМ «Мівіна», Альона Дегтяр.
«Нам завжди цікаво отримувати нові виклики від компанії Нестле, але можу сказати точно – це найфановіший перезапуск багатьох років. Ми і самі з радістю згадали смак студентських років і часто «надихались» продуктом в процесі створення сайту» – ділиться акаунт директор Nestle в Агенції Zenith, Катерина Первухіна.
Отже, ви знаєте, що робити: www.mivina.ua і не забувайте слідкувати за «мівіно-блогером» на ТВ, адже поки ми робили сайт, він роздобув ще більше цікавих фактів про оновлену Мівіну
*Акція проводиться на території України (крім Автономної Республіки Крим та зони проведення АТО) з 04.09.2017 по 23.10.2017. Детально про умови та місце проведення www.mivina.ua
Клієнт – Nestle Ukraine Тетяна Святенко – Group Brand Manager Instant Food & Flavor World Альона Дегтяр – Senior Brand Manager Instant Food Людмила Мунічева – Junior Brand Manager Instant Food Катерина Крижановська – Communication and Marketing Excellence
Юрій Поліщук – Communication and Marketing Excellence
25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...
Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...
З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...
Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...