Мівіна розкриває секрети у грі
Нова упаковка заполонила усі міста країни, а герой ТВ-реклами, «мівіно-блогер», що досить мало знає про австралійську квоку, зате є досвідченим шанувальником Мівіни, – розповідав таємниці простого рецепту «геніальної» Мівіни.
 
Не зупиняючись на досягнутому, вже цього тижня бренд Мівіна за допомогою дбайливих рук Агенцій Zenith та THINK McCANN підуть далі та дадуть можливість користувачам Інтернет самим приготувати Мівіну. Світ побачить новий інтерактивний сайт, що продовжить відкривати тему виробництва і перевірить, наскільки уважно споживачі слідкували за розповіддю «мівіно-блогера» на ТВ. Найуважніші ще й отримають подарунки*, а найскептичніші  – додаткові аргументи на користь Мівіни.
 
 
 
«Наша сила – високі стандарти якості, за якими ми відбираємо інгредієнти для наших продуктів, а наша секретна зброя – гумор та вміння спілкуватись з нашою ЦА однією мовою» – говорить сміливий бренд менеджер ТМ «Мівіна», Альона Дегтяр.
 
«Нам завжди цікаво отримувати нові виклики від компанії Нестле, але можу сказати точно – це найфановіший перезапуск багатьох років. Ми і самі з радістю згадали смак студентських років і часто «надихались» продуктом в процесі створення сайту» – ділиться акаунт директор Nestle в Агенції Zenith, Катерина Первухіна.
Отже, ви знаєте, що робити: www.mivina.ua і не забувайте слідкувати за «мівіно-блогером» на ТВ, адже поки ми робили сайт, він роздобув ще більше цікавих фактів про оновлену Мівіну 
 
*Акція проводиться на території  України (крім Автономної Республіки Крим та зони проведення АТО) з 04.09.2017 по 23.10.2017. Детально про умови та місце проведення www.mivina.ua
 
Клієнт – Nestle Ukraine
Тетяна Святенко – Group Brand Manager Instant Food & Flavor World
Альона Дегтяр – Senior Brand Manager Instant Food
Людмила Мунічева – Junior Brand Manager Instant Food
Катерина Крижановська – Communication and Marketing Excellence
Юрій Поліщук – Communication and Marketing Excellence
 
Агенція – Zenith
Марина Григоренко – Digital Director
Катерина Первухіна – Client Service Director
Анастасія Ливинець – Branded Content Director
Наталія Курінна – Branded Content Executive
Дмитро Паламарчук – Digital Manager
Евген Цивун  – Media Planner
Лукаш Марія – Head of direction
 
Продакшн студія – D2
Креативна агенція – THINK McCANN

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.