Минимализм и информативность приносят награды

Канистра BIZOL воплощена в виде буквы «В», что создало прочную связь бренда с продуктом. fedoriv.com не разработали просто красивую упаковку. Главным достижением является то, что новая форма помогает избежать разливания масла при его заливке. Если говорить только о дизайне, то отличительной чертой стали большие буквы на этикетке, каждая из которых имеет свой цвет и является маркером видов масла. Состав моторного масла тоже разместили на фронтальной стороне этикетки, сделав его легкочитаемым и минималистичным.

«Обычно емкости для моторных масел не персонализированы, а этикетки на них перегружены информацией. Профессионалам и автовладельцам бывает непросто выбрать подходящее масло. Поэтому мы создали емкость, обеспечивающую визуальные отличия и предоставление удобной для понимания информации. Получение такой престижной награды, как Packaging Design Award, говорит само за себя. Мы достигли своей цели», — с гордостью говорит президент компании BIZOL Борис Татиевски.

“Дизайн это саморазвивающаяся система. Язык дизайна – единственный понятный во всех уголках мира. А брендинг это не пункт назначения – это направление по которому нужно идти из дня в день – это работа, которая никогда не заканчивается”, – прокомментировал Андрей Федоров.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...