Минимализм и информативность приносят награды

Канистра BIZOL воплощена в виде буквы «В», что создало прочную связь бренда с продуктом. fedoriv.com не разработали просто красивую упаковку. Главным достижением является то, что новая форма помогает избежать разливания масла при его заливке. Если говорить только о дизайне, то отличительной чертой стали большие буквы на этикетке, каждая из которых имеет свой цвет и является маркером видов масла. Состав моторного масла тоже разместили на фронтальной стороне этикетки, сделав его легкочитаемым и минималистичным.

«Обычно емкости для моторных масел не персонализированы, а этикетки на них перегружены информацией. Профессионалам и автовладельцам бывает непросто выбрать подходящее масло. Поэтому мы создали емкость, обеспечивающую визуальные отличия и предоставление удобной для понимания информации. Получение такой престижной награды, как Packaging Design Award, говорит само за себя. Мы достигли своей цели», — с гордостью говорит президент компании BIZOL Борис Татиевски.

“Дизайн это саморазвивающаяся система. Язык дизайна – единственный понятный во всех уголках мира. А брендинг это не пункт назначения – это направление по которому нужно идти из дня в день – это работа, которая никогда не заканчивается”, – прокомментировал Андрей Федоров.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

SupportYourApp_0005

SupportYourApp святкує 10-річчя відкриттям третього офісу у Києві

Українська компанія підтримки користувачів SupportYourApp відзначає 10-річчя відкриттям третього київського офісу, розробленого відповідно до міжнародних стандартів безпеки. У 2010 році ...

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...