Milka дарит нежность для родных сердец

Каждый миг самый нежный шоколад Milka пробуждает в людях невероятно теплые чувства, раскрывая их сердца навстречу любимым и вдохновляя на переполненные нежностью взгляды, прикосновения, слова. Этой осенью Milka делает нечто действительно особенное – помогает поделиться нежностью с близкими, посылая им плиточки самого нежного шоколада.

Нежность – чувство, которое знакомо каждому: для ребенка – это прикосновение мамы, для подростка – взгляд, для влюбленных – одно дыхание на двоих… Это то, что объединяет сердца родных людей, делает нас близкими друг другу и даже помогает изменить мир. Навсегда.

Но главная ценность нежности – это непреодолимое желание поделиться ею с близкими. В этом с удовольствием помогает Milka. С октября по декабрь 2014 года внутри каждой акционной упаковки шоколада Milka можно найти уникальный код. Зарегистрируйте его на сайте*, и Milka отправит кусочек самого нежного шоколада тому, кого вы любите.

А в следующий раз, когда вам захочется проявить свою нежность прикосновением, взглядом или поцелуем – не забудьте добавить кусочек Milka.

* Более подробно об условиях акции вы можете узнать на сайте http://milka-village.com.ua/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».