Milka дарит нежность для родных сердец

Каждый миг самый нежный шоколад Milka пробуждает в людях невероятно теплые чувства, раскрывая их сердца навстречу любимым и вдохновляя на переполненные нежностью взгляды, прикосновения, слова. Этой осенью Milka делает нечто действительно особенное – помогает поделиться нежностью с близкими, посылая им плиточки самого нежного шоколада.

Нежность – чувство, которое знакомо каждому: для ребенка – это прикосновение мамы, для подростка – взгляд, для влюбленных – одно дыхание на двоих… Это то, что объединяет сердца родных людей, делает нас близкими друг другу и даже помогает изменить мир. Навсегда.

Но главная ценность нежности – это непреодолимое желание поделиться ею с близкими. В этом с удовольствием помогает Milka. С октября по декабрь 2014 года внутри каждой акционной упаковки шоколада Milka можно найти уникальный код. Зарегистрируйте его на сайте*, и Milka отправит кусочек самого нежного шоколада тому, кого вы любите.

А в следующий раз, когда вам захочется проявить свою нежность прикосновением, взглядом или поцелуем – не забудьте добавить кусочек Milka.

* Более подробно об условиях акции вы можете узнать на сайте http://milka-village.com.ua/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...