Відеосервіс MEGOGO запускає серію технологічних майстер-класів «MEGOGO IT&Media Marathon», що складатимуться із п’яти подій, кожна  із яких розповідатиме про інноваційний продукт від ідеї до його реалізації. Щочетверга керівники чотирьох напрямків MEGOGO говоритимуть про технології, які змінюють контент і формують нові звички користувачів, про продукти та процес їх створення. Участь у заходах безкоштовна за попередньою реєстрацією.

Вже у наступний четвер, 21 листопада, відбудеться перший майстер-клас. Директор з маркетингу та стратегії MEGOGO Іван Шестаков розповідатиме про продукти, що випереджають ринок, пояснить, як змінювати реальність та створювати власні ринки. Відвідувачі заходу дізнаються про те, як створюються ідеї для нашого ринку, які особливості поведінки та звички аудиторії, які продукти зможуть захопити увагу споживачів, а які – ні.

Наступний захід відбудеться 28 листопада. Його спікером стане CIO MEGOGO Дмитро Мелков, який говоритиме, як саме створити продукт: які переваги у створенні власних технологічних рішень на противагу придбання готових.

Далі, 5 грудня, Software Architect/Team Lead веб-департамента MEGOGO Дмитро Коваленко розповість про важливість правильного вибору підходу до роботи, мови програмування та іншого.

Потім, 12 грудня, Володимир Смирнов, арт-директор MEGOGO дизайн-директор в spiilka design büro, розповідатиме, як зробити так, аби візуально продукт подобався навіть найвибагливішому користувачу.

Фінальний майстер-клас відбудеться 19 грудня. У фокусі будуть інноваційні тренди та нова ера споживання. Одразу два спікера – Іван Шестаков, директор з маркетингу та стратегії, та Дмитро Мелков, CIO, розкажуть, як технології змінюють бізнес, які параметри у майбутньому впливатимуть на споживання контенту та як він змінюватиметься під впливом технологій.

Усі п’ять заходів «MEGOGO IT&Media Marathon» пройдуть в інноваційному HUB 4.0 за адресою Ярославський провулок, ⅓. Початок о 20:00. Детальніше про заходи та реєстрацію – дізнавайтеся за посиланням https://marathon.megogo.net/ або у Facebook. Кожна з подій стане цікавою усім, хто прагне змінювати технології та впроваджувати нові ідеї.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...

Союзники в дії

ГО «Точка опори ЮА» запускає проєкт для союзників ЛГБТ

«Союзники в дії» — це сайт та серія активностей для тих та про тих, хто розуміє, що всі люди рівні ...

Кураж тепер online: розклад активностей на тиждень

Улюблена київська барахолка Кураж на період карантину повністю перейшла в онлайн-формат. Майже все, що можна було робити на Куражі, — ...

сергій махно колонка

7 речей, які можуть з’явитися у домівках після пандемії

Онлайн-журнал Dezeen, найкраще медіа про архітектуру за версією The Independent, опублікував роздуми українського архітектора Сергія Махно про те, як можуть ...

UNIT.City запустив серію безкоштовних освітніх проєктів

Чотири нові проєкти покликані об’єднувати людей, які залишаються вдома, роблячи важливі знання доступними та відкриваючи світ нових можливостей віртуальної взаємодії. ...

[М] #stayhome HD

MEGOGO запустив інтерактивний канал, який закликає бути вдома

На медіасервісі MEGOGO розпочав мовлення інтерактивний канал [М] #stayhome HD, який зібрав найдобріші фільми про дружбу та любов. Канал мовитиме ...