Медиазавтрак c MRM – «Небольшой продакшн в Украине: правила выживания и успеха»
Заработать имя и большие деньги – цель каждого небольшого продакшна. Но в турбулентные времена мечты «о высоком» порой отодвигаются на задний план, в то время как основной целью становится удержаться на плаву и не прогореть, ведь кризисные явления бьют, в первую очередь, по малому бизнесу. На очередном «Медиазавтраке с МРМ» мы по душам поговорим с представителями небольших украинских продакшнов о трудностях, с которыми они сегодня сталкиваются, и о возможностях, которые они видят перед собой, а также о том, как протоптать заветную дорожку на канал и какие проекты предлагаются сегодня заказчикам. 
 
Модератором выступит главный редактор информационно-аналитических изданий Content Report и Media Business Reports Артем Вакалюк.
 
Стали известны спикеры Медиазавтрака:
 

Александра Лозинская (“Рога и копыта”)

Дмитрий Сафановский (RunGo Studio)

Нана Суханова (Selena Films)

Встреча состоится 12 октября 2017 года, в 11-30.
Принимает и угощает наш традиционный партнер – ресторан RONIN (ул. Зоологическая 10)
По вопросам аккредитации для прессы обращаться: Кальная-Данилюк Елена [email protected], (067)-95-95-016 (аккредитация обязательна!)

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...