Медиазавтрак c MRM – «Небольшой продакшн в Украине: правила выживания и успеха»
Заработать имя и большие деньги – цель каждого небольшого продакшна. Но в турбулентные времена мечты «о высоком» порой отодвигаются на задний план, в то время как основной целью становится удержаться на плаву и не прогореть, ведь кризисные явления бьют, в первую очередь, по малому бизнесу. На очередном «Медиазавтраке с МРМ» мы по душам поговорим с представителями небольших украинских продакшнов о трудностях, с которыми они сегодня сталкиваются, и о возможностях, которые они видят перед собой, а также о том, как протоптать заветную дорожку на канал и какие проекты предлагаются сегодня заказчикам. 
 
Модератором выступит главный редактор информационно-аналитических изданий Content Report и Media Business Reports Артем Вакалюк.
 
Стали известны спикеры Медиазавтрака:
 

Александра Лозинская (“Рога и копыта”)

Дмитрий Сафановский (RunGo Studio)

Нана Суханова (Selena Films)

Встреча состоится 12 октября 2017 года, в 11-30.
Принимает и угощает наш традиционный партнер – ресторан RONIN (ул. Зоологическая 10)
По вопросам аккредитации для прессы обращаться: Кальная-Данилюк Елена [email protected], (067)-95-95-016 (аккредитация обязательна!)

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».