Медиадиректором Carat Ukraine назначена Наташа Папанова

 

«Каналы коммуникации, с которыми работал украинский рынок, были довольно стандартными. Последние изменения в стране, в обществе и медиатехнологиях требуют соответствующей реакции и от нас. Моя задача на новой позиции заключается в том, чтобы нестандартные решения, которые мы выносим на суд клиентов, были и инновационными, и бизнес эффективными», — говорит Наташа Папанова.

 

«Медиабизнес Украины и мира развивается очень быстрыми темпами, порой опережая развитие и общества в целом. В такой беспрерывной динамике только постоянный поиск новых возможностей для клиентского бизнеса и их грамотная трансформация под задачи клиентов позволяет медиаагентству реализовывать самые сложные проекты», — считает Павел Таяновский, директор Carat Ukraine по стратегиям и трансформациям.

 

«Мы стремимся быть на шаг впереди рынка в понимании постоянных изменений медиасреды и в адаптации коммуникации наших Клиентов под новые способы восприятия рекламы потребителем», — подчеркивает руководитель агентства Марина Мазарская. «Назначение Наташи Папановой на должность медиадиректора усиливает позиции Carat Ukraine, добавляя команде агентства уверенности для эффективной работы с новыми клиентскими вызовами».

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...