McDonald’s возводит перегородки по всей Америке. Последствия непредсказуемы

Реконструкция заведений McDonald’s стала причиной спора руководства сети с партнерами-франчайзи. Как пишет Bloomberg, план обновления ресторанов сети включает строительство стены между кассовой зоной и кухней. Это и вызвало недовольство партнеров McDonald’s.

Такая стена должна скрыть кухонное оборудование и сам процесс приготовления, отмечает агентство. Строительство этой перегородки вызвано стремлением компании выглядеть более презентабельно.

Однако партнерам McDonald’s не понравилось, что расходы на строительство этой стены ложатся на их плечи. Они настаивают на сокращении бесполезных расходов — чтобы направить инвестиции на то, что действительно приведет к их возврату. Франчайзинговые партнеры McDonald’s также считают, что данная перегородка может привести к проблемам с безопасностью.

В последние годы McDonald’s проводит реконструкцию своих ресторанов, стремясь опередить конкурентов. В частности, были разработаны панели для самостоятельного заказа еды. Однако сроки реконструкции перенесли на несколько лет, потому что франчайзи жаловались, что такие изменения им не по карману.

McDonald’s — это крупнейшая сеть ресторанов быстрого питания в мире, работает в более чем 100 странах. У компании более 37 тыс. заведений, из которых более 90% принадлежит франчайзи.


Источник 

Фото: https://www.bloomberg.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...