Цель визита: изучение деятельности компаний в сфере маркетинга. Путь от идеи продукта до создания и продажи его конечному потребителю.

Даты поездки – 1-7 декабря.

Участники тура получат возможность встретиться с руководством таких компаний как Bloomberg, Pepsico, Pfizer, Nike, New York Times, Tiffany, Estee Lauder и других компаний-лидеров.

Темы встреч:

– создание масштабных и локальных маркетинговых кампаний. Выделение и распределение средств на продвижение продукта.
– вывод на рынок новых товаров и услуг. Методы анализа потребностей потребителя.
- методы работы над ценовой политикой и привлечения клиента.
- цифровой маркетинг в бизнесе от запуска его на рынок до оптимизации продаж.

    процесс планирования стратегий цифрового маркетинга для брендов. современные технологии в рекламе.
Программа тура адаптируется под запрос группы. Таким образом, каждый участник сможет получить ответы на актуальные для него вопросы и приобрести ценные бизнес-контакты. 

Детали: http://fforward.biz/ru/marketingtour2014

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Штучний інтелект вперше створив новий антибіотик

Вчені з Массачусетського технологічного інституту за допомогою штучного інтелекту відкрили нове потужне лікувальне з’єднання.Алгоритм вивчив величезний цифровий архів, що містить більше 100 млн ...

У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...