Маркетинг-кафе на тему: Трансформация маркетинговой среды"

 

Тема встречи: “Трансформация маркетинговой среды”

 

Основные вопросы, на которых мы предлагаем сосредоточиться, такие:

 

• изменения среды следует учитывать в принятии маркетинговых решений?

 

• можно защитить рыночную позицию компании от влияния факторов неопределенности?

 

• принципиально изменилось в маркетинге в условиях экономического спада?

 

• на чем концентрироваться сегодня при построении отношений с клиентами?

 

• какие инструменты маркетинга работают сейчас?

 

• как бороться с отложенным спросом?

 

Послушайте, как это делают другие, и расскажите, как это делаете вы. Традиционно – спорим, ищем ответы и делимся опытом. Ждем дискуссии вас и ваших коллег.

 

Експерит встречи:

 

Алексей Виноградов, вице-президент МИМ-Киев, к. Э. Н. Партнер консалтинговой группы Advanter Group. Руководил маркетинговыми проектами в компаниях Priocom, P5 Communications Inc., IDC. Автор более 20 публикаций по маркетингу.

 

Вадим Савельев, приглашенный преподаватель МИМ-Киев, к.э.н., директор аналитического департамента группы компаний Advanter Group. Бизнес-консультант по стратегическому планированию, маркетингу, бренд менеджмента.

 

Партнер мероприятия: Школа Маркетинга Be First

 

Встреча состоится 24 февраля в 19-00 в конференц-зале МИМ-Киев.

 

Всех желающих принять в ней участие просим зарегистрироваться – http://www.mim.kiev.ua/press/media/2015/157/

 

Адрес: ул. Шулявская, 10/12 В (ст. М. «Политехнический институт»).

 

Подробная информация – по тел. (044) 585-02-85 или e-mail [email protected]

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...