• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

MAKE SENSE перетворив школу англійської Study Less на екосистему безмежного розвитку.

17 Вересня, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
MAKE SENSE перетворив школу англійської Study Less на екосистему безмежного розвитку.
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція стратегічного маркетингу MAKE SENSE розробила бренд та бізнес стратегію для Study Less – однієї з найбільших онлайн шкіл англійської мови в Україні.

Нова стратегія стала каталізатором для трансформації бренду та бізнесу, зробивши володіння англійською частиною ширшої ціннісної пропозиції.

Study Less трансформується в екосистему, в якій особистість може всебічно зростати та розвиватись. Як зазначено у місії бренду: “Ми існуємо, щоб через англійську мову відкривати людям світ безмежних можливостей, розвивати їхній потенціал та рухати до кращого життя.” Study Less пропонує безмежний навчальний контент, допомагає людям вивчати англійську мову та надає платформу для особистісного розвитку та постійного зростання.

Ця стратегія підтверджується власним know-how школи – технологією навчання SEVEN_T, яка робить Study Less більше ніж школою. Вона включає в себе розмовні практики, speaking-клуби, пісенні уроки, граматичні вебінари, участь в комʼюніті, профільні уроки та офлайн зустрічі в більше ніж 100 містах в Україні і по всьому світу.

Окрема і важлива частина стратегії – це участь школи в розкритті особистого потенціалу своїх учнів. Нові унікальні продукти на стику саморозвитку и вивчення англійської мови будуть представлені до кінця року.

В рамках нової стратегії MAKE SENSE також зробили повний ребрендинг школи та оновили Customer Journey Map.

Кирил Терещенко, власник MAKE SENSE: «Найбільша хімія відбувається тоді, коли створюєш бізнес-стратегію для амбітних людей, які постійно прагнуть більшого, які завжди вигадують нові тренди, нові сенси і нові інструменти. Власники Study Less – два амбітних лідери, self-made особистості, об’єднані бажанням стерти кордони навчання, постійно створювати нові рівні, та через вивчення англійської мови допомагати людям розкривати свій потенціал у всіх сферах життя. Саме ця ідея лягла в основу нової стратегії».

Наталія Дученко, співзасновниця Study Less: «Принципова відмінність нашої школи у тому, що ми не оцінюємо успіхи студентів кількістю пройдених навчальних модулів. Ми дивимося, як нові знання та вміння допомогли людині досягти кращої якості життя. Наша мета – не просто навчати англійській, а сприяти нон-стоп розвитку. І завдяки цій інноваційній стратегії та ребрендингу, Study Less стане потужною платформою безмежних можливостей для кожного нашого студента».

Теги: брендингстратегія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.