Майбутнє варто планувати

Головною ідеєю є нагадування молоді про важливість контрацепції та опіки над репродуктивним здоров’ям. Саме тому заклик «Майбутнє варто планувати» є кульмінаційною частиною відео і спонукає аудиторію до роздумів з питань планування сім’ї.

 

Олена Зуєва, креативний директор MEX Advertising:

– Тема сексу і сексуального виховання завжди цікавить, навіть досвідчених рекламістів. Тому агенція МЕХ Advertising з максимальним ентузіазмом і вдячністю до клієнта взяла участь у новому проекті. Але задача не була надто простою: у брифі йшлося не просто про сексуальний розвиток молоді – цього разу перед агенцією була поставлена задача розповісти про сексуальні взаємини якомога делікатніше,  і в першу чергу показати цивілізоване спілкування різних поколінь. На нашу думку, з поставленою задачею ми впоралися. Маю окремо подякувати USAID за можливість реалізувати проект, і режисера Івана Цюпку за плідну співпрацю. До того ж зйомки ролика – це захоплюючий процес від початку до фіналізації, і ми з вдячністю згадуємо період роботи над проектом.

Микола Ябченко, координатор з комунікацій Програми USAID «Здоров’я жінок України»

– Це вже другий ролик соціальної реклами на тему планування сім’ї, яку створює для нас MEX Advertising у співпраці з режисером Іваном Цюпкою. І вдруге ми відзначаємо високий професіоналізм креативної команди. Абсолютно все – від ідеї та кастингу і до реалізації на знімальному майданчику – виявлялось настільки влучним, що ми затверджували все «з першого дубля». Вважаємо, що нам пощастило працювати з таким талановитим творчим колективом і сподіваємось, що плід нашої співпраці сподобається також і аудиторії. Адже наша тема досить «незручна» для значної кількості українських родин, однак вже час відверто поговорити батькам з дітьми і ми хотіли би дати цьому певний імпульс.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Агенція BBH пропонує віртуальний коучинг від сера Джона Хегарті

Кінематографічна VR-платформа агенції BBH пропонує всім віртуальний коучинг від легенди рекламної індустрії сера Джона Хегарті.

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Шість кампаній, які покликані допомогти боротися із залежністю від телефону

Пропонуємо вашій увазі шість креативних кампаній, які допоможуть боротися із залежністю від телефону та й взагалі відпочити від витріщання в екран.