Ложка-самогрейка питается энергией тела

Вам больше никогда не придётся ждать, пока замёрзшее мороженое немного подтает, что разложить его по порциям. Ложечка для мороженого 15.0% Ice Cream Spoon позволяет решить эту проблему. Она красива, элегантна, и прекрасно выполняет свою функцию.

Архитектор из Японии Наоки Терада изготовил ложечку из алюминия, который обладает высокой теплопроводностью.

Фото: amazon.com

Если держать ложечку за ручку, тепло от руки посылается по столовому прибору к той части, которая контактирует с мороженым. Тепло вашего тела успешно плавит замороженное лакомство, облегчая его дозировку. Правда, умная ложечка» гораздо дороже, чем большинство десертов, для которых она предназначена. Одна ложка на сайте Amazon стоит 43 доллара США.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

артем афян

Авторское право, криптовалюта и искусство: интервью с юристом Артемом Афяном

Артем Афян — управляющий партнер компании Juscutum, которая специализируется в сфере IТ и защите бизнеса. Два года назад Афяну присвоили ...

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

SupportYourApp_0005

SupportYourApp святкує 10-річчя відкриттям третього офісу у Києві

Українська компанія підтримки користувачів SupportYourApp відзначає 10-річчя відкриттям третього київського офісу, розробленого відповідно до міжнародних стандартів безпеки. У 2010 році ...

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.